zaterdag, april 05, 2003

Hoi mannen,
Het wordt weer eens tijd om wat te melden, want het lijkt zo wel in te zakken. Jack en Edwin, jullie gaan morgen de Kennemer Gasthuisloop lopen? Ik ben benieuwd hoe die gaat. Het weer draait wat bij. Ik heb afgelopen week alleen op zondag, maandag en woensdag kunnen lopen. Vorige week woensdag de nederlandse kampioenschappen veldloop voor gemeenten meegedaan. Perfecte dag en lekker gelopen. 49 min en 23 sec. over 12 km heuvel op en af en zachte zandgrond. Dik tevreden. Weer een minuut sneller dan vorig jaar. Wel last van blessure. Afgelopen woensdag voor het eerst de krom-route gelopen. Blessure blijft gelukkig weg. Waarschijnlijk doet het me toch goed om op zachte ondergrond te lopen. Ik heb wel een flinke kou/griep opgelopen. Al m'n spieren doen zeer en ik heb kou in m'n kop opgelopen. Morgen (zondag) ga ik dus niet lopen.
Vorige week weer eens getoeterd op de Schimmelkroft. Samen een stukkie gedaan met Gerard Klaase z'n meisie en met de band. We hadden mooi de 3e prijs. Foto's van die avond zijn hier. In dit album sta ik op deze en deze foto. Gerard z'n vrouw staat hier. Ik had natuurlijk wel het nodige voorwerk verricht, zoals mijn vrouw in de jury laten meedoen! Zie haar op deze foto driftig schrijven! (punten voor mij noteren uiteraard). Zo zie je maar weer dat je het toeval altijd een handje moet helpen.
Afgelopen week is ook de website van de St.Leonardusschool (waar mijn Willie werkt) geopend. Ik heb de school geholpen door de site op te bouwen met blogger. Werk perfect. Kijk maar. Lijkt wel een beetje op onze site hè. Goed jat en kopieerwerk heeft bij mij altijd de voorkeur dan het wiel proberen uit te vinden!
Jongens, hebben jullie nog wat te melden. Pas op dat het niet een dooie-ouwe-lullen-site wordt.

PS
Twee weken geleden heeft onze zoon Stef meegedaan met een sponsorloop Geef schoon water. Gelopen met onze soundmixshowmaster Henny Huisman. Mijn vrouw uiteraard wat foto's gemaakt. Hierzo.

Het bijzondere van internet blijkt hier wel weer:
Kanker, aids of hartverzakking,
maak het mooi met een van der Made verpakking.
http://www.vandermadelijkkisten.nl/

De groeten!

Geen opmerkingen: