zondag, augustus 03, 2003

Lopen op zondag was vandaag weer compleet (Theo, Edwin, Krijn, Cees, Jack en ondergetekende). We hebben het bekende rondje gelopen (rond vliegveld). Cees heeft in de vakantie bijna niet gelopen. Nou, dat heb ik geweten. Bijna bewustzijn verloren. Goed dat we er weer een beetje aan trekken. Anders wordt het nooit wat. Woensdag over 2 weken de Assendelftlopen. Lekker sprinten over 7,5 km. Kijken of ik de tijden van vorig jaar kan evenaren.
Afgelopen woensdag zou ik een duurloopje (28km) doen vanuit Zunderdorp en al die gehuchten langs het IJsselmeer. Ik was daar verzeild geraakt, omdat ik Stef (m'n jongste zoon) naar Amsterdam-Noord had gebracht om te skaten. Ik had alles perfect voortbereid. Plattegrond gekopieerd, drinken meegenomen, enz. enz. In Zunderdorp de auto neergezet en m'n hardlooppakkie aangetrokken. Toen m'n schoenen aan. En die was ik vergeten! Wat voelde ik me een gigantische lu........ Een hardloper die z'n schoenen vergeet. Net zoiets als een muzikant die z'n muziekinstrument vergeet (heb ik ook meegemaakt!). Ik ben snel naar huis gereden om ze op te halen en ik ben maar gaan lopen in de duinen en op het strand. Na afloop alsnog naar Amsterdam-Noord om Stef op te halen.
Vandaag de laatste dag van m'n vakantie. Morgen weer fijn aan de slag. Genoeg te doen, want hoewel ik mijn agenda niet paraat heb, weet ik dat er een drukke periode aan komt. Daarnaast lekker trainen voor de marathon van Amsterdam. Kortom: genoeg te doen.

Geen opmerkingen: