dinsdag, januari 27, 2004

Leon,

Je hebt gelijk. De foto is in scène gezet. Na de wedstrijd koolhydraten stapelen is essentieel voor een snel herstel. Bij ons gaat dit mede gepaard met het stapelen van bierglazen. Deze zijn voor de zekerheid buiten beeld gezet om geen verwarring tussen het een en het ander te veroorzaken. En... het effect heb je gezien. Afgelopen donderdag heb ik weer voor het eerst na Egmond weer getraind. Ik heb het idee dat ik samen met Ralph een aardig stuk voor de troepen uit liep. Neem ons recept gerust over, maar vertel het niet aan iedereen, anders wordt de concurentie te groot.
Over Ralph gesproken. Hij loopt zò hard dat hij uitgenodigd is voor Europese (club)kampioenschappen in Portugal in het komend weekend. Ik heb gehoord dat heel wat concurentie van onze zuiderburen te verwachten is. Nu maar afwachten wat de prestaties zullen zijn. Hij heeft een eigen webpagina bij zijn atletiekvereniging in Leiden. Kan je hier bekijken. Misschien kunnen we volgende week de resultaten van de Europese kampioenschappen daar bekijken.
Zo'n pagina is misschien ook wel wat voor ons. Kunnen we ons prachtig presenteren in de zaken waar we goed in zijn. Uiteraard hoeven we ons niet te beperken tot het hardlopen. Misschien kennen we nog meer kunstjes die we aan anderen willen laten zien. Ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan frutselen.
De pagina van Ralph zet ik ook in het menu, zodat we hem een beetje in de gaten kunnen houden.
Groeten,
Paul

Geen opmerkingen: