vrijdag, november 11, 2005

Beste Leon

Helaas lijkt het er inderdaad op dat ik een salonloper ben geworden. Ik had gisteravond een afspraakje met Wende. Ik durf te wedden dat jij ook een avondje hardlopen daarvoor laat schieten. Zingt zo doorleefd als Piaf. Kijk, luister en huiver hier (zorg uiteraard weer voor een goeie geluidsinstallatie en zet hem weer kneiterhard). Ze zingt bijna alles in het frans, dus volgende keer vraag ik Pien om mee te gaan om alles te vertalen. Het was een gezellig avondje. Ook onze lokale bassist Egon Kracht weer eens gesproken. Gaat weer een heel winterseizoen op tournee met Maarten van Roozendaal. Doet qua inzet en doorleefdheid niet onder voor Wende. Vandaar dat ze hem vergelijken met Brel. Kijk, luister en huiver op beeld- en geluidmateriaal (5 video's)op zijn site hier.

groeten
Paul

PS
Ik kom volgende week weer lopen want op donderdagavond ben ik voorlopig uitgetoeterd!

Geen opmerkingen: