dinsdag, oktober 08, 2002

De start van onze homepage. Ik heb maar gekozen voor een groene lay-out. Dat komt het meest overeen met de lopen op zondag in de (groene) duinen. Alhoewel deze kleur groen niet echt "natuurlijk"is, hoop ik dat jullie er toch mee kunnen instemmen. Voor de rest is het een kwestie van vullen. Theo, nogmaals gefeliciteerd met je 48e verjaardag. Ik stel voor om het onderwerp op deze site te beperken tot lopen, dus ik vraag niet wat je voor je verjaardag hebt gekregen.
Edwin kan nogmaals zijn tijd bij de Dam tot Damloop bekend maken (uiteraard met vermelding van de tijd van Jack).
Ik heb jullie - op Cees en Frans na, omdat ik hun emailadres niet heb- allemaal uitgenodigd om ook in te loggen op deze site. Theo, wanneer waren de clubkampioenschappen ook al weer? Frans, hoe gaat het ermee? Als ik je emailadres heb, kan je ook op deze site inloggen.

Geen opmerkingen: