woensdag, januari 15, 2003

Lozers Gossipmagazine.
Over een waterlozend plafond en meer…..

Net voor de feestdagen hebben we het in het Noord-Hollands Dagblad gelezen :
“Lekkage aan het dak van het stadskantoor van Beverwijk!”

Stadhuisinsiders vertelden mij dat dit probleem op zich best mogelijk is en ook mag bij dit gebouw! Maar wat men nou weer zo bijzonder aan deze zaak vond, is het feit dat het lek toevallig net boven de computercentrale zat. Een dak van ca veertienhonderd vierkante meter en uitgesproken een lek bovenop de plaats waar alle computers van het kantoor zijn aangesloten! Men vond dit zéér verdacht.

Vergelijkbaar met de uittocht van een lagere school bij de een middagje ijsvrij, was men in het stadskantoor zeer verheugd met de mededeling om maar naar huis te gaan omdat er niks gedaan kon worden met natte computers.

Nou had ik jullie al melding gemaakt van die “gangengangster” die op zeer slinkse wijze bezig was, maar volgens die insiders komen er toch als maar meer aanwijzingen richting dit type als zijnde óók verantwoordelijk voor het waterlozend plafond.
Wat was nou het motief ? Die “hardloopcrimineel” is zich aan het voorbereiden op een of ander hardloopevenement en heeft daarvoor trainingstijd nodig. Hoever kan het gaan in het hardloopwereldje vraag ik jullie? Ik bedoel, is het niet een beetje overdreven om nu alles voor je sport te gaan forceren?
En nu weer zo’n bericht:
brand artikel

Wat zit hier nu weer achter?
Een inmiddels ingehuurde “Amerikaans crimineel profieldeskundige” beweerde dat dit stadhuistype in staat is tot de meest vreselijke methodes. Hij vertelde mij dat het hardloopfiguur werkelijk bestaat en dat hij in staat is zijn loopmakkers met E-mail op te zadelen vol met allerlei afschuwelijke virussen! Dit alleen om ze van hun trainingsarbeid af te houden om zo uiteindelijk clubkampioen te kunnen worden. Niet te filmen zo’n knakker toch? Wat dat betreft ( ik zei het nog laatst tegen mijn vrouw) ben ik maar wat blij dat ik bij zo’n fijne, aardige en sportieve loopgroep hoor. Toch??
Ik hou jullie op de hoogte.
Groeten, Leon Nanninga

Geen opmerkingen: