zaterdag, februari 22, 2003

Hi guys,
I'am back. Dat 3 dagen skieën je zo kunnen slopen zeg. Aansluitend 3 weken nodig gehad voor herstel. Ik denk dat ik een drankvergiftiging heb opgelopen. Probeer nooit J.D. z'n drink-, ski-, nachtritme bij te houden. Je weerstand is daarna zo verlaagd dat ieder virus je kan vellen. Zelfs het virusje van je ega. Enfin het gaat nu weer beter. Afgelopen donderdag die van Rixel lekker lopen zieken en Klaase proberen achter me te houden. Helaas hij heeft toch mijn advies in de wind geslagen (blijf altijd achter mij dan loop je zeker op 60%). Een maandje niet kijken op de website betekent een al snel een uur lezen om bij te geraken. Van een hoop geouwe...... (L.S.) naar prachtige foto's (P.B.), nog meer geouwe.... (J.D.) naar een technisch, statistische beschouwing (L.S.). Ik geloof mijn ogen niet. Hebben jullie dan echt niets anders te doen dan hardlopen, elkaar zieken op de website en nog meer hardlopen. En dan al die adviezen aan elkaar, zoals: meer rust nemen, naar de beren gaan, je een aap lopen, zuipend bewegen, nog sneller starten en langzamer inschrijven, je vrouw een beurt geven (pas op voor virussen) enz............... Gelukkig gaan we zo het zomerreces in, zodat we alles eens rustig kunnen gaan verwerken. JD is weer aan het skieën, waarna hij waarschijnlijk weer sneller is gaan lopen. Hopeloos zo'n bouwvakker. Valt als amateur niet van te winnen. Misschien wel als ik als professional aan loopsport ga doen. Misschien wil de ABN, Rabo of Fortis-groep me wel sponsoren. PB mag ik jouw finischtijden even lenen in de correspondentie met potentiële sponsors? Begin ik nu zelf ook met dat geouwe................ Snel afsluiten dus.
Ciao, de kraker.

Geen opmerkingen: