zaterdag, februari 01, 2003

Beste Leon,

Jij loopt op zondagochtend waarschijnlijk met teveel snot voor je ogen. Afgelopen zondag kwam ik jullie loopgroep tegen en ik liep samen met Cees. Hoezo ..... alleen?
Alhoewel, de vrijdagmiddag daarvoor heb ik inderdaad wel alleen gelopen. Vanuit Heemskerk naar het strand. Toen naar Egmond aan Zee en door Egmond aan Zee over de Bloedweg (nu een keer naar beneden!) door de duinen weer terug naar Heemskerk. 35 km. Heerlijk zonnig weer en gelopen op golven van genot! Dat terwijl ik de donderdagavond daarvoor ook gelopen heb (met de hele groep) en waar was jij? Jammer dat je niet mee kunt doen met de Marquetteloop. De Noordermaatweg 3x tegen wind in lopen....dat zal je moeten missen. Gelukkig is de week daarop (16 februari) de halve marathon van Schoorl. Prachtige loop! Eerste helft veel klimmen en daarna heerlijk uitlopen tot de finish. Een eindtijd binnen de 1u 28 moet mogelijk zijn. Bij leven en welzijn doe ik zeker mee. Jij ook?
Leon, veel plezier op de latten en geniet ervan!
Groeten,
Paul

P.S.
Ben je jaloers dat jij niet op die "flikkerende storende fotootjes linksboven op de website" staat? Je hebt overigens wel gelijk dat de laatste tijd de bijdragen van de leden te wensen over laat. Waarschijnlijk moeten er een paar prikkelende stellingen geplaatst worden om het vuur weer een beetje op te stoken.

Geen opmerkingen: