zaterdag, december 21, 2002

Dag loopvrienden. Vandaag even wat kopieën gemaakt voor onze loopmaatjes van de zoindagochtend die hardnekkig weigeren de site tre bezoeken. Dit terwijl ze toch een dankbaar onderwerp (slachtoffer) zijn op de site. Gisteren werd ik bij het verlaten van mijn huis zeer plezierig verrast door Th. de B. te H. met een kerstkadoo's. Ik ben ontroerd Th de B en ben altijd bereid ook je andere enkel ook nog even in de turbopositie te brengen. Nog even en je promoveert van de reservebank van Buko naar de positie waar je hoort numero uno. Iedere zondag zie ik je oprukken in de loopgroep, zodat ik vermoed dat de clubkampioenschappen aanstaande zijn. Afgelopen donderdag heerlijk gelopen over ijzelige wegen naast J. D. te H. Hij zit onder de blaren, maar gaat steeds sneller. De benen perfect gecorrigeerd en de pijn verplaats naar de voeten. Die podoloog schijnt een fan van klepzeiker te zijn. Die halve zolen van mij (zeg maar geplette tennisballen) beginnen te voegen. De tennisballen zijn inmiddels lek, maar geven nog wel steun. Het enige nadeel is dat ik als John Wayne ga lopen en het gevoel heb 2 super colt implantaten met me mee te dragen op de heupen. Maar ja de Mortonse neuralgie in de tenen neemt af. Bij mij stijgen de klachten dus. Volgende week waarschijnlijk hoofdpijn. Past mooi bij het dagelijkse wijnrecept en verkouden ben ik al jaren niet meer. Gisteren nog even aan het bowlen geweest, waarbij mij opviel dat mijn aanloop ten opzichte van vorig jaar een stuk sneller is geworden (.08). De rest heb ik het maar niet over.
Tot morgen amici.

Geen opmerkingen: