zaterdag, december 21, 2002

Jack, je begint nu toch wel te lullen als een ouwe zak. Nog effe en je komt met je rolator (zorg dan wel dat ie opgevoerd is). Je bent in de bloei van je leven. Als je sprint dan moet de straat van een nieuwe toplaag asfalt voorzien worden. Wat lul je nou! Het zit 'm gewoon in de combinatie. Ging je vroeger naar een kookclub? Nee! Ging je vroeger naar een wijnproeferij? Nee! Werd vroeger de topwijn bij je aan huis bezorgd? Volgens mij ook niet. Kijk, wat wel uitmaakt is dat je er inmiddels wat verantwoordelijkheden bij hebt. Dat drukt zwaar op je schouders. Daarom hebt je goeie schoenen nodig. Meer niet! Ik durf te wedden dat als je op kookclub alleen een krop sla lekker maakt en dat het enige is dat je eet, de kilo's er af vliegen. Een training voor een marathon wil ook nog wel helpen. Met de kerst de helft eten van wat je anders zou eten wil ook nog wel helpen. Maar nee hoor, je wilt van alles volop genieten (waar je trouwens wel gelijk in hebt), dan moet je ook niet zeuren. Ik heb het er ooit met Krijn over gehad om een survival te organiseren in de Ardennen met zonder tent, eten, geld, enz. Alleen wat hoognoodzakelijke dingen als mes, lucifers, slaapzak, zaklantaarn, pan, enz. Kijken of we in staat zijn om een week te overleven. Volgens mij moet dat lukken. Ook zal dat gepaard gaan met afvallen. Want je zult het toch moeten doen met met eten wat je uit de natuur kan halen. Voor je gewicht is het ook meegenomen dat je weinig flessen wijn in het wild zult aantreffen. Misschien moeten we die week maar eens organiseren.
Over wijn gesproken, ik heb van Leon Schelvis een mail gehad. Hieronder te downloaden. Ik weet overigens niks van die knakker op het Stadskantoor die de gaten in de vloer trapt.
Download mail Leon:"Beste hardloopdrankorgelsopzondagmorgen"

Geen opmerkingen: