maandag, november 24, 2003

Jack, ik ben heel benieuwd naar die foto's. Daar zullen we zien hoe relaxed en kletsend we dit minimale wedstrijdje hebben 'gelopen' (gelopen tussen aanhalingstekens, omdat het eigenlijk niet de moeite was om je schoenen aan te trekken; volgende keer emmertje, harkje en schepje meenemen, dan kunnen we nog wat op het strand spelen en toch een goeie tijd halen). Edwin had zich voor deze wedstrijd ook serieus voorbereid. Z'n broek had ie al aan gort gelopen (gevallen, zodat er geen knieën meer in zitten!). Daarom komt hij met een reserve lange broek aanzetten (model: grofvuilzak zoals je die bij Praxis kan huren). Vervolgens heeft hij vergeten om z'n loopschoenen donderdagavond binnen te zetten, zodat deze zondagochtend vol regenwater stonden! Gelukkig had hij die afgemaaide schoenen nog droog staan (dat zijn die schoenen waar hij afgelopen zomer met de grasmaaier overheen is gegaan!) Helaas is het kledingfonds dat ik aan Henk Vrijheid Blijheid geadviseerd heb nog niet in werking getreden. Dus ik heb mijn reserve korte broek maar uitgeleend aan Edwin. Zo zie je maar weer: sport verbroedert.
Over foto's gesproken: ik heb van Theo ook te horen gekregen dat die foto's die al sinds jaar en dag hier op de site (links)voorbij flitsen eens veranderd moeten worden.
Omdat we uiteraard allemaal lopen als hobby hebben, lijkt het mij leuk om ook de andere hobby's uit te beelden, zoals Jack en Edwin al die tijd al te zien zijn als de kokende mannen. Vandaag heb ik gevraagd of zij de recepten die ze op de kookclub uitwerken ook op de site willen plaatsen. Volgens mij zullen we daar een hoop lopers plezier mee doen. Dan weten ze direct waar de kracht van Jack en Edwin in schuilt. Als ook andere lopers de fijne kneepjes van het koken leren, gaan ze straks net zo hard als Edwin en Jack.
Krijn staat ook al die tijd al met zijn met zijn hobby uitgebeeld: lekker bieren.
Alleen Theo en ik ontbreken nog met onze hobby. Theo, jij bent gek van dieren. Vandaag hebben we gezien dat je hond mee mocht lopen. Jammer dat je hem de laatste 5 kilometer moest tillen (vooral de duinen op was wel heel zwaar; neem volgende keer een kleiner exemplaar mee). Ook vertelde je me dat je konijntje zomaar dood was gegaan. Gelukkig heb je je marmotje nog. Zulke dieren vind ik nou echt passen bij iemand die ook aan kick-boxen doet (je hebt toch niet op je konijntje geoefend hè?). Dus Theo: zorg voor een leuke foto met een van je huisdieren of van het kickboksen.
Zo laat ik ook een van mijn hobby's zien. Toeteren. Een klere herrie maken op de sax. Heerlijk. Een foto heb ik hiernaast ingebouwd. Een andere hobby is motor rijden. Bekijk hier het laatste filmpje. Het is echt de moeite waard. Zet ook het geluid aan om het motorgeluid goed te kunnen horen!

Zo komen we nog een wat te weet over 'de mens achter de hardloper'.

Geen opmerkingen: