woensdag, november 20, 2002

Eindelijk ben ik binnen. De enkel van Theo heb ik gisteren zoals verzocht eens goed gemold. Vrijdag maak ik het af door de enkel met een machine met ca. 50 paardekrachten de zaak (niet zijn zakie, maar de enkel) nog eens goed te laten doorbewegen. Of Theo loopt zondag op wolkjes of hij gaat mee in zijn auto. We shall see. Planning voor de conconitest is waarschijnlijk eind december (nee niet op 1e of 2e kerstdag). Gisteren ook nog even de nek gemold van Ralf Apeldoorn, dus daar hebben we ook geen last meer van. Morgen komt "good old" Theo, onze veteraan. Theo zal ik eens echt gaan oplappen, zodat hij voor de afwisseling eens voorop loopt. Arie van de (duin)leeuwen gaat me nog bellen, vanwege pijn in zijn Hamstrings. Gezien zijn tijd op de Gilde Huysloop (onder de 1.10) denk ik dat de behandeling niet gaat helpen. In tegendeel hij gaat ook zijn andere been voelen. Nog meer liefhebbers voor een goede kraak? P. Bakker en C. Brasser misschien?
At your service,
De kraker

Geen opmerkingen: