dinsdag, november 12, 2002

Stilstand is achteruitgang. Voor lopers geldt dit, maar ook voor onze website. Zoals Jack al heeft aangegeven zullen we toch met z'n allen eraan moeten werken om deze site de beste van heel Heemskerk en omstreken te laten blijven. Daarom vandaag weer een stukje techniek toegevoegd aan de site. Mailen met de webmaster (ik hoop dat jullie er geen bezwaar tegen hebben dat ik mij deze titel aangemeten heb) biedt onze bezoekers de gelegenheid om mij tips, trucs, adviezen, informatie e.d. te geven, dan wel te vragen. Ook heb ik een gastenboek toegevoegd waar bezoekers ook een (on)zinvolle bijdrage kunnen leveren. Dit is nog maar het begin van een technische ontwikkeling die niet meer te stuiten is. Let op: er zullen nog tal van technische hoogstandjes volgen.

PS
Ik neem aan dat jullie er geen bezwaar tegen hebben dat kennissen, vrienden, familieleden, collega's, enz., enz., op deze geweldige site gewezen worden. Op deze manier wordt een tipje van de sluier opgelicht van de belevings-, gevoels-, en gedachtenwereld van het keiharde bestaan van hardlopers.

Geen opmerkingen: