donderdag, november 28, 2002

Waar is iedereen?

Jack, Theo en Krijn...waar zijn jullie. Dat jullie maandag niet komen kan ik me nog voorstellen, maar op donderdag moet je toch enigzins hersteld zijn van de zondag. Jullie zijn toch geen mietjes (of wel?). We hebben vanavond het snot voor ons ogen gelopen. Sinds lang niet meer zo hard getraind. Mijn maag draaide zich regelmatig om en ik heb mijn avondmaal 4 à 5 maal opnieuw genuttigd. Zelfs het broodje en de soep van tussen de middag kwam voorbij. Het was dus heel fijn (met name na afloop).
Goed, Theo en Krijn, jullie zouden als excuus kunnen aanvoeren, dat jullie druk bezig zijn met het plaatsen van content op onze website. Maar dat valt ook vies tegen (of kunnen alleen heel knappe mensen dit zien?). Teneinde een bestuurscrisis te voorkomen, stel ik voor dit op zondagochtend als eerste bespreekpunt op de agenda te zetten. Voorkomen moet worden dat er een tweedeling ontstaat. Internetters versus internieters. Ik mag me deze crisis ook persoonlijk aantrekken. Ik heb mijn aandacht kennelijk op de verkeerde doelgroep gericht. Internetinstructie geven aan 65-plussers geeft weinig voldoening. Zie De Kennemer van vandaag.
Kijk op dat scherm, verdomme! Op de foto is te zien dat ik op bescheiden wijze probeer om deze mensen iets aan hun verstand te brengen. Er zat een figuur bij die constant de muis achterstevoren gebruikte "Ja, dan zitten die twee knopjes vooraan en kan ik ze beter bedienen...." Juist nu de actie "Stop geweld binnen het Stadskantoor " begonnen is (een op de vijf bejaarden valt in het Stadskantoor van de trap) heb ik mij enorm moeten beheersen. Dit heeft ertoe geleid dat ik aan het eind van de dag door twee verplegers werd opgehaald en in dwangbuis afgevoerd....na twee dagen isoleercel ging het wel gelukkig weer een beetje.