zondag, november 24, 2002

Na al die schunnigheid van Bakker op onze site even een serieus bericht. Ik stop met de behandeling van Theo den Blanken. Hij loopt de sterren van de hemel. Vandaag konden we hem niet meer echt lossen op het strand. In Wijk aan Zee begon men bij het zien van Theo te juichen in de veronderstelling dat hij de eerste geneutraliseerde Keniaan was. Paardepaden, hink-stap sprongen en als klap op de vuurpijl in Duineveldpassen de Kruisberg af. Ik was blij weer bij de auto te zijn. Denk je ik doe rustig aan en sla de Stetloop over, krijg je dit. Zelfs Cees Brasser had er de schijt in. Het kan ook nog een naeffect zijn van zijn darmonderzoek afgelopen week. Dat was overigens niet in mijn praktijk. Afgelopen vrijdag heb ik Ralf Apeldoorn zijn spierconditie gemeten. Hij zou om half 6 komen, hardlopend vanuit Beverwijk om de klachten eens goed te provoceren. Wat denk je staat ie kwart voor vijf al voor mijn neus. Het ging wel lekker zegt ie. In 26 minuten van Beverwijk naar Castricum!!!!!! Waarom behandel ik die vent eigenlijk nog. Ze worden allemaal beter en ik steeds slechter. Vanavond maar weer eens flink aan de wijn, misschien helpt het.

Geen opmerkingen: