vrijdag, november 01, 2002

Jack, bij mij was het zondag ook een modderbad in bad. Op deze winderige zondag heb ik geholpen met het bij elkaar rapen van een dak van de hooimijt bij de manege. Daarna ben ik op een haar na getroffen door een dak van appartementen boven de Dekamarkt aan de Kerkweg. Ik stond in dubio of ik (terug fietsend van de manege) rechtdoor zou gaan, danwel rechtsaf. Ik had gekozen voor het laatste. Kennelijk heb ik het talent om de juiste beslissing te nemen, aangezien ik in het geval ik rechtdoor zou zijn gegaan, zeker een dak op mijn kop zou hebben gehad (zie foto voorpagina Dagblad Kennemerland van maandag 28 oktober). Dat zou mijn hele middag bedorven hebben. Ik was dan ook hevig geschrokken. Dat heeft mij wel (wederom) tot bezinning gebracht dat je het goede in het leven moet zien te waarderen. Dus ben ik als hardlopend wijnliefhebber geïnteresseerd in je aanbieding van die fles wijn. Ik hoor wel van je. Vanavond een mail gehad van halve marathon van Egmond. 12 januari is het zover. Als we op het strand kunnen lopen, zal het loodzwaar zijn, omdat het hoogwater is. Bij wind uit zee wordt de loop misschien verplaatst naar de duinen. Maar eerst de Gildenhuysloop. De gemeente Beverwijk doet voor het eerst met een bedrijfsteam mee, waarbij ik ook mee doe. Er zijn shirtjes gemaakt zijn waarop staat: 'De gemeente Beverwijk loopt voorop'. Degene die dat verzonnen heeft loopt niet mee. Ik hoop dat jullie het niet al te serieus nemen. Tot zondag!!!!

Geen opmerkingen: